23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Få benytter sig af internettet til at købe dagligvarer

Køb af dagligvarer på internettet er endnu ikke slået igennem i Danmark, viser en analyse fra Foreningen Dansk Internethandel.

Kommunikationschef Henrik Theil fortæller, at fire pct. af danskerne har købt dagligvarer på internettet inden for det seneste kvartal. Det oplyser DR P4 Radioavisen.

I England udgør dagligvareindkøb ti pct. af den samlede internethandel, hvor især børnefamilier og ældre foretager deres indkøb foran en computer.

Henrik Theil mener, at flere af de store supermarkeder herhjemme skal gøre sig i internethandel, før det slår igennem.

Indtil videre er SuperBest, Osuma.dk og Nemlig.com på markedet, men Henrik Theil efterlyser stadig, at Coop Danmark og Dansk Supermarked kommer med på bølgen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141